Wednesday, June 1, 2011

Federick & Helen portrait

Maka tersebut la cerita...Time nie kitorang balik kerja jam 7 pagi..kira dah off day lar..aku dengan kawan aku buat plan mengejut nak gi bandar Mersing Johor Bahru...jadi, tak tidur la aku nie..sampai rumah dari tmpat keje terus surf internet ape yang menarik kat Mersing..jadi, aku pun plan nak ambik gambar laut2...syokkkkk!!

Maka disebutkan cerita, sesampai nya kami di bandar Mersing agak2 dalam jam 4 petang, apa lagi kitorang...lepas je check in kat Hotel Seri Malaysia, terus keluar g makan2...sedap giler lar ikan pari bakar kat situ...murah pun murah...

Tapi bukan itu yang nak aku kongsikan, aku nak kongsi cmne kitorang blh sampai ke pulau Tioman, hahahaha aku gelak dulu ea...ahahahha....time kitorang sampai Mersing tu, cek2 tkde lar ape sangat...so kawan aku bernama Federick nie pergi cek tiket ke Tioman, sorang RM80 pergi balik, so kitorang pun beli la tiket for the next day nya...seawal 5 pagi dah kitorang gerak ke Terminal jeti tu...

Sesampai kat Tioman, niat nak berjalan mula bertukar...After makan je apa lagi, tnye brape kalau nak snorkeling...RM400...hahaha sebab tu lar gambar sikit je ambik ari tu...so yang di bawah nie portrait Federick dengan Helen...Yang lain2 tu nnt la aku upload dalam episod yang akan datang k...

Federick Walta Ngu posing time sampai kat Jeti Pulau Tioman

Hahahaha...gambar nie mengingatkan aku sesuatu...hahaha sebenarnya time nie kitorang terlepas jeti yang sepatutnya kami turun..so apa lagi, pekerja ekspress tu PAW kami sorang RM10 kalau nak balik ke Jeti Tekik...hahahaha
Yang nie gambar sebaik tiba kat Bandar Mersing...lepas makan...cuba tgk Federick..cover perut nampakkkk


No comments:

Post a Comment